Latent Semantic Indexing, wait what? Yep een hele mond vol. Of ook wel afgekort LSI. Het klinkt heel hip en moeilijk, maar het valt allemaal wel mee. Als je je verdiept in zoekmachine optimalisatie voor je website, dan ben je Semantic optimization vast tegengekomen. Het is één van de belangrijkste SEO copywriting technieken tegenwoordig. Nou…
Kennisbank
Waar plaats je zoekwoorden in een tekst
SEO (Search Engine Optimization) is de Engelse term voor zoekmachine optimalisatie. Om ervoor te zorgen dat zoekmachines je site goed kunnen lezen, is het belangrijk om de te tekst hiervoor te optimaliseren.Hier krijg je vast een aantal tips voor zoekmachine gevoelige content. 5 tips voor zoekwoorden in de tekst 1 – Zoekwoord in <title> tag De <title>…
Werkt het AIDA-model nog?
Het AIDA-model is al een tijdje oud. Veel zullen zeggen dat het verouderd is en niet meer werkt, omdat er nu hele andere uitwerkingen zijn. Maar is dat zo? Werkt het echt niet meer, is het zo ouderwets, of werkt het principe nog steeds? Hebben we een schrijf model nodig? Goede inhoud is onmisbaar voor…
Waarom u zeggen klanten kan kosten
Moeder heeft altijd geleerd om ‘u’ tegen vreemden te zeggen, want dat is beleefd. De meeste mensen houden dat ook netjes vol. Maar zijn de waarden die je ouders bijgebracht zijn en weer aan jou leerden nog van deze tijd? En hoe spreek je de bezoekers van je website aan? Kun je het beste ‘je’…
De uitdaging in het beïnvloeden van websitebezoekers
Op 1 juli 2011 vindt in Keulen het 6e Design for Conversion seminar plaats. Wat zijn de geheimen van het beïnvloeden van websitebezoekers en hoe pas je deze toe? Het beïnvloeden van online gedrag is een hele wetenschap, met hierin weer allerlei disciplines. Elke website en doelgroep is anders en heeft een andere aanpak en design nodig. Naar…